morning

Lugn morgon i form av chai-te och Plaza-läsande
 
God morgon!
Har sovmorgon fram till klockan tolv idag! Väldigt uppskattat med tanke på att torsdagar brukar vara mina tröttaste mornar. Ska jobba på fritids idag så slutar runt fyra, men då är det raka vägen hem för det kommer en som ska köpa köksbordet då. Så skönt att bli av med det. Längtar tills det nya står på plats. Vilket jag hoppas det kommer göra innan helgen är slut. 
 
Aja - om vi kikar på tidningen ovan så är det ett bra köp om det är någon som vill ha maximal vårinspo. SÅ mycket fint i den. Fotar kanske i den och visar lite fint. Men det har jag inte tid med nu, nu ska jag hoppa upp från den alldeles för sköna soffan och klä på mig. So long. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: