Stenbock & gasell

Väggdekorationer från MIO, kuddar från Svenskt tenn och Odd Molly, ljusstake från Svenskt Tenn
 
Satte upp det andra huvudet på väggen igår. Tycker det blev riktigt bra, blev lite för lite med ett på den där relativt höga väggen. Både kommer från Mio och blev så glad när jag fann stenbocks-huvudet när vi var på Mio. Ni kan även hitta det här. Köpte nya ljus igår till lilla vänskapsknuten också, tycker den blir finare med dessa gröna ljus. Sen är dessa ljus så bra också - det tar kanske tre-fyra kvällar innan de brinner ner, till skillnad från de andra jag köper som brinner slut på en kväll. Har ju lika över vardagsrumsbordet som jag visade imorse. Doftljuset ni ser ovan doftar förövrigt himmelskt, kommer inte ihåg vad butiken hette som jag köpte det på men jag ångrar mig ytterst att jag inte köpte två. 
 
// tidsinställt //



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: