timberland

Felix nya Timberlands / footway.se / 1890:-
 

Jag beställde dessa skor i förrgår på eftermiddagen för att ge Felix i Alla Hjärtans Dag-present, och igår på förmiddagen fick jag ett sms att skorna hade kommit. Hur snabb leverans? +++ för footway.se! Men ni som känner mig vet ju att ju att jag har världens sämsta tålamod så att vänta till den 14 februari fanns ju inte på kartan, så han fick dem idag. Men det gör inte så mycket. Han är ju faktiskt i behov av dem nu. Särskillt efter all snö som kommit det senaste dygnet. Tycker det är så fräscht med Timberlands. Funderar faktiskt på att investera i ett par egna, så kan vi va twins på stan. Haha, fancy much? 
 
Idag då? Har lunchat med föräldrarna och Felix på Waynes. Tog i vanlig ordning ceasarsallad med räkor. Så himla gott! Älskar Waynes sallader. Efter tog jag och Mamma en liten snabbisrunda på staden, hittade ingenting förutom en glödlampa som var 15w som jag har satt i läslampan över soffan. Hade en 25w innan och den var alldeles för stark. Nu ska vi åka ut på Coop och handla lite till middagen ikväll. Sen blir det bara chill i soffan, ska bli jätteskönt. Hörs imorgon ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: