#tb

Några bilder från förra hösten. Gillar den här byxdressen. Suger att jag dragit sönder den i en sömn längs vaden, trodde det gick att dra ut den efter tvättning men det var tydligen strykning som behövdes... Så alltså verkligen SÅ  typisk mig. Sen saknar jag mitt kopparfärgade/röda hår också. Till hösten blir jag rödhårig igen. Edit: (21:41) jag är rödhårig!! Min frisör valde att göra prickigt hår på mig när jag färgade håret sist. Så nu är jag fin i håret igen.

Amanda
2015-07-27 @ 06:47:49

vet inte om du har sett att de är en tjej som kommenterat men inte fått något svar, så ställer frågan igen
Kan du berätta vad du gör på Lindex, är de extra jobb eller vad är de för något? :)

berätta också vad du tycker om dom som arbetar där? säg något om varje person :)

Svar: Jag har svarat tjejen på hennes mail och det var inte hon som kommenterat. Och varför ska jag säga något om varje person som jobbar där? Vad får du ut av det? Det är sommarextra, nu vet du de! Svara gärna varför jag ska säga något om varje person.
Lina Kristina Härdin

Lina Kristina Härdin
2015-07-27 @ 09:37:09

svar till Amanda: såg nu att de va du som kommenterade förra kommentaren också (samma ip-adress u know). Vad får du utav detta? 😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: