I lördags

Så, nu är jag i game efter lördagens poolparty. Med tanke på att jag typ aldrig dricker alkohol så blir mina dagen-efter-måenden (är det ett ord?) därefter också. Skit alltså. Himla roligt var det iallafall och jag tog med mig Isabelle som min respektive så vi var landkrabbor tillsammans, plus Ellinor som kom lite sent. Så vi satt inne i gympasalen i mörkret med endast en partylampa tänd och pratade och drack vin. Sen var visst klockan halv elva och vi skulle åka mot stan. Först mellanlandade vi hemma hos Isabelle och hämtade upp Tomas, sen vidare till Jennie i cirka tio minuter innan vi gick till klubben. Rolig kväll!
 
Här nedan är en bild på mig i mina smileyskor, stora acne halsduken, mangoväska med gift (alkohol) i, nya topshopjackan och lockiga håret innan Isabelle hämtade upp mig + en bild från poolpartyt. Nu dröjer det någon månad (läs: helst år) innan jag dricker vin igen, haha. 
Ha en trevlig måndag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: