Lazy sundays turn to mondays to soon..

 Hej söndag och mina vänner.
Idag är egentligen veckans bästa dag om man tänker till dessa fysiska aktiviteter som brukar äga rum denna dag, men den blir dock lätt kopplad till jobbångest för mig tyvärr. Söndagar gör man ju ofta ingenting jobbigt. Eller om man gör någonting jobbigt brukar det inte gå i all för snabb takt, iallfall inte för mig.
   Men mest mysiga saker brukar jag göra. Och det har jag gjort idag. Frukostat på stan med Felix och sen har vi varit på Stormorshäll med föräldrarna, Robert & Penny. Det var hur mysigt som helst. Tyckte allra helst Thiago. Springa lös och busa i snön. 
 
   Dock kunde han inte vara lös så mycket för när han är lös så springer han överallt och det gick inte idag då det var en Belgisk vallhund som tränade sök i skogen bredvid. Och känner jag Thigge rätt skulle han mest förstöra det söket för den hunden. Men lite lös fick han vara. Och det gick för det mesta bra, om man hade korv att locka tillbaka med. Han tror nämligen att man ska koppla han såfort man ropar på han, så närmare än två meter kommer man inte han om man inte lockar med lite gotta. 
 
Här kommer lite bilder från frukosten, glömde ta något från Stormorshäll.
Nikon D5300 + Nikon f/1.8 50mm
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: