Den perfekta Hermés-orangea färgen

Alltså älskade väska<3
Att något jag aldrig sett förut så snabbt kan ta över hela min hjärna haha. Älskar allt med den. Den Hermés-orangea färgen, storleken, formen, gulddetaljer, allt. Känner att jag måste tillägna ett eget inlägg till den. Det lugnar ner mina nerver lite. Måste gå på Bilioteksgatan till helgen igen och känna på den. Får ta med Thigge, för han kan ej säga nej om jag frågar om jag ska köpa den. Men och andra sidan kan han ju inte säga ja heller.. Jaja, måste köpa den alltså.
 
 
Isabelle
2017-04-25 @ 15:39:22
URL: http://isabdanne.blogg.se

Det låter skitbra att fråga Thigge! Jag brukar säga åt Frank att "andas om du älskar mig" får ett tillfredställande svar varje gång

Svar: Haha hundar är bästa grejen på alla plan. Får en alltid att ta bra beslut samt känna sig älskad.
Lina Kristina Härdin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: