Hejdå sommaren! Jag kommer sakna dig.

Här kommer ett gäng bilder från i lördags, då vi norrlänningar efter kusten firade lyskväll! Likt som vi gör varje år sista lördagen i augusti. Hejdå sommaren!
 
Innan vi stack iväg. Tacka vet jag Maroccan hårinpackning som gett tillbaka min glans i barret! Tacka vet jag också Anastasia Glowkit som ger mig glans i ansiktet.
 
Såklart blev det en räkbakelse på Albertina. Måste göra sådana här hemma snart igen. Världens godaste! Och till det drack jag ett glas rött. 
 
Penka var med <3 "Var sur då Penny!"
 
Varmrätt! Fisk är det bästa jag vet. Här är det lite gravad lax, pepparlax, räkor och räksås! Räksåsen är så fantastiskt god. För det är äppelbitar i den.
 
En del av gänget. I år var vi rekordmånga. Cirka 20-25 stycken.
 
Efterrätt. Aldrig ätit så god chokladtårta förut, helt fantastisk. Och kaffe och Bailys. 
 
Var extremt dålig på att ta bilder på dagen. Så här kommer en från när vi åt igen. Då blev det kräftskiva!
 
Och en solnedgång. Tackar för denna lyskväll! Den har satt sina spår. Mår inte helt okej idag. Så jag längtar tills jag slutar. Då blir det raka vägen till Ica Värtan, veckohandla lite, åka hem, chilla i soffan, göra tacos och sedan äta det framför någon film. Världens tröttaste måndag.