Nybrogatan

Hola, 
Bjussar på några bilder från igår när vi promenerade hem sent på kvällen. Hade en fullspäckad dag igår med massa människor som cirkulerade på kontoret pga olika möten hit och dit. Och efter så gick vi bara från ena dörren till den andra på tredje våningen och åt middag hos våra kontorshyresvärdar.
   En sådan trevlig afton hos Sverker och Lotta! Åt Sverkers hemmagravade lax och lyssnade på hans minst sagt intressanta historier som han varit med om. Samt ett par glas vin till det! 
 
Vi har ju ett *litet* kontor på Nybrogatan som vi hittade i all hast veckan innan vi flyttade ner hit. Och jag måste säga att vi fått tag på det mest perfekta kontoret två stycken som mig och Felix kan ha. Kontoret är uppdelat i två rum där jag sitter i ena delen som är sammankopplad med entren och köket. Och Felix sitter i andra delen som även är ett konferensrum - där har vi även en bäddsoffa (har hänt att vi sovit kvar här på kontoret på den ett par gånger då Felix jobbat alldeles för sent och jag varit alldeles för trött för att åka hem).
    Också kommer vi till hyresvärdarna då - dem som hjälper oss med allt! Allt från att hitta en bra bänkdiskmaskin till att skruva upp tavlor på väggarna, till att bjuda över oss på middag.
   Kontoret är vårat andrahem där vi spenderar lika mycket tid som hemma, och då är det ju viktigt att vi trivs. Och det gör vi! Här har vi nära till alla våra favoritrestauranger, butiker, tunnelbana. Samt att det ligger på Stockholms bästa, lugnaste och finaste stadsdel.
 
Blus Odd Molly, jeans Lindex, väska Michael Kors 
Inte mina bästa outfitsbilder so far... Mobilkamera + skymning = inte sant
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: