Red, white, blue is in the sky. Summer's in the air and, baby, heaven's in your eyes

 
Vad är dina planer inför sommaren?
Jobba, vara ledig, grilla, fota, hundmysa, vara i Söderhamns skärgård och leva skogsliv i torp, dricka vin, bli solbränd, hänga på Strandvägen 1, ta någon resa någonstans, samt besöka halmstad
 
Bästa sommarstället?
Stockholm är ju sveriges bästa sommarstad, sen torp och skärgård
 
Hur badar du helst?
Badar helst inte alls. Men i havet eller i pool i typ Spanien
 
 
Hur länge ska du vara ledig?
Oklart, blir väl tillslut som förra sommaren. Två-tre dagar. Nämen Halmstad ska jag ju till i en vecka cirka och sedan ska jag faktiskt ta mig en semester, hur lång är svårt att säga
 
Vad ser du mest fram emot?
Vin på ballen, frukostar på ballen, sova i torpet och vara med mamm, papp, Emelie och kiddos på någon strand i Söderhamns skärgård
 
 
Det här lyssnar du på i sommar?
Deeeespaaaacito. 
 
Favoritdoft?
Syrener!
 
Hur kommer du göra dig illa?
Mina fötter får alltid ta stryk av på tok för osköna klackar
 
 
Vad oroar du dig för?
Ingenting faktiskt.
 
Hur kommer du minnas din sommar i september?
Första sommaren i Stockholm, och bästa sommaren någonsin
 
Vilken är din favorit-sommarfrukost?
Jordgubbar med chokladflingor
 
Vad dricker du i sommar?
Snapple, fanta och bubbel
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: