Några saker

Saker som har hänt: Vi har ätit på Café Creme med Adeline och Dejan i lördags, jag har haft en söndag där jag i princip inte gjort ett skit, vi har upptäckt att fanta zero smakar som vanlig fanta, vi har kollat klart på Stranger Things 2 (så jävla bra), vi har varit utan onyttigheter i en hel vecka samt att jag har varit på jakobsbergs centrum i helgen för första och sista gången.
 
Saker som kommer hända: På fredag ska vi umgås med Adam och Johanna, jag ska i veckan gymma första gången på cirka för många månader, på lördag kommer Filip och Felicia (äntligen, saknat dem massor), vi planerar att ha en spadag en dag denna vecka,  vi ska spela tennis med Axel och Trude på onsdag och jag ska gå på NKs hattbar och köpa en basker
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: