Från himlen till helvetet

Res-abstinens så här kommer lite resfrågor..

Var vill du helst möta våren?
Men Paris, så klychigt men hallå kom igen. Hur mysigt?

Tre weekendstäder du gillar – eller tror du skulle gilla?
London, Barcelona (vet att jag gillar dem) och hmmm..... jag tror jag skulle gilla Amsterdam typ, gå runt bland kanaler och caféer. 

Ditt bästa sommarställe i Sverige?
Min svärmors torp. Eller bara vara hemma hos mamma och pappa med hela familjen en sommarkväll. 

Om du fick välja ett ställe i ditt grannland, vart skulle du vilja åka då?
Oslo! Aldrig varit i Norge. 

Finns det något resmål du blivit nyfiken på från att ha läst en bok, tidningsreportage, blogginlägg – eller sett film?
Om jag ej hade problem med benen så Beaver Creek, Colorado för en skidresa. Såg på tvn för år sedan att Housewives of BH var där. Det enda man behöver: en vit tajt overall, vit pälsmössa (såklart äkta päls) och en fet reskassa. Hehe

Om du fick 20 000 kronor och en veckas ledig tid – vart skulle du åka?
Marbella! Södra Spanien iallafall. 

Var finns paradisstranden?
Påtal om södra spanien... Den långa stranden som sträcker sig genom hela spanska solkusten. Paradis vet jag  väl dock inte. Men den är fin och mysig. Annars fanns det en strand i Gran Canaria när vi var där som var vit och kall. Så värt!!

Vart skulle du helst åka med din bästa vän?
Efter vi var i London förra gången så hatar Frida London nu. Men jag vill få henne att ändra på det. Jag älskar England och London, så jag vill åka dit med henne. 

…och vart vill du åka med din partner?
Överallt!

Var skulle du helst vilja äventyra?
Äventyrar helst inte 

Av de ställen du varit på, i Sverige eller utomlands, vart skulle du helst vilja åka tillbaka?
New York, men det jag jag ju snart hehe. Annars London då. Och typ alla andra ställen jag varit på. 

Vilka resor, nästgårds eller långt bort, har du inplanerade?
New York i November (längtar så himla mycket, tror ingen fattar), Florida i december och någon vårresa. Sen skulle jag vilja åka till Göteborg och bo på Pigalle i typ December. Julhandla lite och så.

Dina topp tre drömresor i Sverige som du ännu inte upplevt?
Tylösand, Visby och Ystad

Dina topp tre drömresmål i världen som du ännu inte upplevt?
LA, Monaco och Venedig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: