Min onsdag

Igår satt jag ensam på kontoret så då får man ju bestämma själv vad man vill äta till lunch. Bestämma själv = fkn sushi!! Världens godaste avokadosushi hittar du på Jappi på nybrogatan. Och eftersom vi redan pratar om saker man kan förtära så kan vi väl fortsätta i samma anda.
 
 
När jag kom hem sedan gjorde jag en drink till mig och F. F ville inte ha sin, men det ville jag. Så jag drack då två drinkar. Mums. Hade bara passionsfruktjuice, lemonad och ljus rom. Och massa is då! Tips på en enkel drink till dig som gillar sötsura drinkar. 
 
 
Sen gjorde jag köttfärssås. Jag är master, om man får låta så självgod, på att göra köttfärssås. Så stark men så god. Men nu är min piri-pirikrydda slut så nu måste jag köpa ny sån. Klarar mig inte i min matlagning utan piripiri. 
 
 
Och det var min onsdag i matväg! Hope you got hungry!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: