Frågor om sådant man ser på TV.

Topp 3 bästa filmer
Notting Hill
The Wolf of Wall Street
Inglourious Basterds
 
Topp 3 bästa serier
Breaking Bad
Dexter
Gossip Girl
 
 
En film du aldrig tröttnar på
How to lose a guy in ten days
 
En serie du inte rekommenderar till någon
Måste bli The Affair. Alltså den var bra emellanåt men over all så njae, den var fasen inte bra
 
I vilken tv-serievärld skulle du vilja leva i?
Jag och Felix pratade om detta för ett tag sedan och hm, om jag var ungdom - Gossip Girl (Dan<3). Som vuxen skulle det nog vara.. Suits kanske. Nyc är ju aldrig fel.
 
Vilken cliffhanger minns du som starkast?
Första säsongen av Lost kanske. Eller Dexters alla (sant) avsnitt.
 
Favoritkaraktär någonsin?
Spike i Notting Hill. Nä, men eftersom jag såg William Thacker igår och blev pånyttförälskad så då kvalar väl han iallafall upp till en topp tre plats. Annars älskade (verkligen deeply älskade) jag Jack Sparrow förut, också alla karaktärer Mathew Machonagy gör.
 
 
Favorit film-serie?
Svår. Gillar typ inte sådana. Gillar mest helt egna filmer. Men Millenium-trilogin är ju bra. Kanske James Bond, eller nä jag vet inte. EDIT: Harry Potter såklart!!
 
En överskattad skådespelare?
OK beredd på att bli hatad. Men Tom Hanks. 
 
Favorit filmmusikkompositör?
Haha kan bara en, Hans Zimmer. Och han är ju bäst.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: