In i min garderob

Hallådär. Här kommer det där superroliga inlägget som jag skrev om i förrgår, som egentligen kanske inte blev så superroligt. Men jag publicerar det ändå. För det är ju kul med sådana här inlägg.
 
Här kommer iallafall lite bilder från min (och Felix) garderob. Enjoy eller nått. 
 
Vi har en mini walk-in i sovrummet. Vilket är väldans praktiskt och bra. I och med takhöjden får vi in mycket kläder där.
 
Majoriteten av mina kläder hänger i mitten. Såklart. Felix är ju lång så han får ta överdelen. Försöker hänga så att jag har alla mina fina kläder i början men det ändras snabbt. 
 
I lådan som man skymtar lite av har jag mina scarfs.
 
I dessa smyckeslådor från Indiska har jag alla mina smycken. Finaste grejerna i glaslådan och det andra i guldlådan. 
 
Ikeas eaculyptus. 
 
Mina älsklingar aka scarfsen. Viktigaste i garderoben!
 
Här kommer lite favoritplagg atm. 
Mina kjolar ligger ju mig alltid varmt om hjärtat. Alla dessa är från Lindex.
 
Kavaj från Lindex.
 
Stickat från NoaNoa.
 
En kappa från Lindex. Hela min garderob består ju i mestadels av grejer från Lindex. Vilket är bra. Har ej använt denna något ännu då det inte varit tillräckligt kyligt. 
 
Men det var lite ur min garderob. Vill ni se mer kläder och sånt här på el bloggo så kan ni ju gilla inlägget så jag vet liksom. Kanske jag kan visa något annat nästa gång. So long!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: