En julig söndag.

Lite bilder från igår när jag gjorde jul. Och hade en allmänt julig dag. Älskar ju söndagar lite för mycket. 💖
 
Började dagen med att dricka varm oboy som jag gjorde på spisen. Med kanel och marabou-bitar i. Prova ha i det! Och grädde på toppen såklart.
 
En så najs mugg jag köpte på Anthropologie i nyc. Älskar Anthropologie. Dem har verkligen bästa grejerna. Hur gott ser inte detta ut btw?
 
En julstjärna i sovrumsfönstret.
 
Och en julgran med bland annat polkagris i samt en julig bukett jag köpte i blomståndet utanför fältöversten.
 
Och apan har fått ny frisyr i form av juliga snittblommor som enligt etiketten ska blomma i tre veckor. Får se det. Är iallafall väldigt nöjd över mitt julehem so far. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: