Vecka 49.

I måndags var det tre veckor till julafton. Nu är det ännu mindre. Fattar ingenting. Vart tog hela hösten vägen. Året har ändå gått normalfort då vi egentligen hade världens jobbigaste och längsta sommar så året har liksom inte flygit förbi. Men hösten har verkligen flygit förbi. Kanske blir så för att det ska bli jämt liksom. En normallång vår, supermegalång sommar och superkort höst. Fattar någon vad jag pratar i? Nä inte jag heller egentligen.
 
Det enda jag vill nu är att vara hemma och kolla på julfilmer. Finns så många julfilmer på netflix. Inte så jättebra egentligen men julfilmer är ju alltid lite för överdrivna och så ändå. Det gör inget. 
  Också vill jag lyssna på Sias julalbum och ha myskläder och dricka varm oboy i min nya mugg från anthropologie. Tror bestämt att min hjärna har jobbat klart för i år. Är det ok att ta ledigt resten av året?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: