Vecka 50.

Nu är det vecka femtio. Känns konstigt att det är så. Det är ju 2019 snart!! Och denna vecka flyger jag för sista gången detta året. Helgen kommer spenderas för sista gången detta året i Spanien. Känns mysigt att komma dit. Vet att dem gjort lite julfint efter gatorna i Fuengirola så förhoppningsvis kan jag köpa lite fina julklappar till mina syskonbarn och så där. Och äta god middag på Picoteo. Och förhoppningsvis njuta av lite sol från terrassen. Kanske dricka ett glas bubbel i solen på torget. Så bra gick det med mitt alkohol-uppehåll 🙂
  Längtade inte så mycket innan men nu när jag börjar skriva om det så börjar jag ju såklart längta lite.
 
I väntan på torsdag då det bär av så får ni här lite bilder på Lindsey Lohan när hon var på omslaget för Paper. Kolla bara och njut. Puss 👅
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: