Fredagskväll

Igårkväll tog vi en drink på Klang på Fältis och sedan åkte vi hem för att göra en god middag. Man måste ju bara älska fredagar.
 
Såhär ser jag ut typ varje dag nu för tiden. Hatt och halsduk. Välbehövligt dessa tider.
 
Gjorde fyra små skagentoast till förrätt, samt lite salamichips som är det godaste.
 
Min nya högtalare! Älskar den. Så fin. Passar in överallt. Igår spelade jag albumet Froot med Marina and Diamonds hela kvällen.
 
Och sen har vi varmrätten. Som var det godaste jag ätit på väldigt länge. Tyckte Felix med. Åt råbiff fast med helt andra tillbehör än vad vi brukar ha. Nu hade vi stekta kantareller, lätt stekt gullök, riven pepparrot samt chili och mango-sås. Samt sesamfrön och ägg. Riktigt gott var det!
 
Älskar kvällar med bara mig och Felix. Liksom vi hade i onsdags, då hade vi dejt med restaurang och bio då vi såg Solsidan. Ni måste se den - bästa nånsin.
 
Idag har jag filmtat lite. Får se om det blir någon video av det! Vi kan ju hoppas. Kramisar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: