weekend vibes

Har varit en väldigt bra helg. Och inte helt förvånande har jag varit duktig på att ta bilder så då tänkte jag att ni, likt varje vecka, kunde få dela dem med mig. Hihihh
 
I fredags tog vi en drink och en charkbricka (mer en sallad skulle jag säga..) på Klang innan vi åkte hemåt. Väl hemma åt vi gampas pil pil (som jag misslyckades lite med, men det var ändå ganska gott) samt åt vi potatisbakelse samt rostbiff från charken på Sabis (DET var gott<3). Sen började vi kolla på Gåsmamman! Påtal om serier. Mitt tips är att kolla på La Mante på Netflix. En fransk serie som är så jäkla spännande. Varje avsnitt var en nagelbitare. Riktigt riiktigt bra.
 
Lördag!
Vaknade tidigt och fixade mig. Älskar lördagar. Då brukar jag sminka mig lite mer, klä mig lite finare och vara lite gladare, och denna lördag var inget undantag.
 
Gjorde frukost. Älskar att jag börjat med smoothies igen. Har saknat det. Åt också surdegsbröd med salami.
 
Sen hoppade jag in i bilen och åkte till MOS. Hade spanat in en grej på H&M Home jag velat ha men ville se den irl innan jag köpte den.
 
Älskar denna mössa. Världens finaste camel-färg.
 
Här är saken jag hade spanat in! En vas. Älskade den. Och det bästa av allt - den kostade 249kr. Är inte det fantastiskt? Hittat en likande på Illums Bolighus som jag tänkt köpa länge och den kostade tio gånger så mycket.
 
Sen tog jag med mig Felix som satt på kontoret på en fika på Broms. Så trevligt fik. Och väldigt bloggigt, många bloggare där jämt. Åt en ännu trevligare snickerskaka. MUMS.
 
Outfit.
 
Sedan blev det kväll och jag hade bokat bord på Aubergine på Linnégatan. Äntligen fick vi träffa våra turturduvor som vi saknat så mycket. <3
 
Kolla detta. Kolla fingret. KOLLA RINGEN JAG DÖR. Min älskling ska gifta sig. Jag är fortfarande i chock. 
 
Vi åt och myste. Dem berättade om förlovningen i början av kvällen så självklart bjöd vi dem på hela kalaset den kvällen. Jag åt en entrecote som dessvärre inte innehöll så mycket kött, men potatispurén var god iallafall. Bjuder på den bästa (inte världsbästa) bilden som togs på mig och Adde under kvällen.  
  Så rolig kväll och vi blev kvar ganska länge på stället. Drack drinkar och pratade om allt och inget. 
 
På söndagen var vi jäkligt trötta. Men vi vaknade klockan nio och då bara myste vi runt hemma större delen av dagen innan Axel och Trude kom runt sju på kvällen med pizza och spel!
 
Vi spelade Hint. Utan tvekaste roligaste sällskapsspelet jag spelat någonsin. Tips till alla! 
  Då var denna helgen över och nu blir det jobb i tolv dagar i sträck då vi har rikskonferens till helgen. Blir spännande att få träffa all personal och leda Dryckeskonsults första riksmöte. So long!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: