Två härliga pizzor 😍

Detta åt vi till middag igår. Jag älskade min rom-pizza och Felix älskade också hans vegetariska pizza. Tänkte jag kunde dela med mig av recept på dessa.
 
På Felix pizza var det:
Tomatsås
Riven prästost
Färska champinjoner 
Tomatskivor
Paprika
Kronärtskocka
 
In i ugnen i cirka 16-17 minuter. Viola!
 
 
På min pizza var det:
Creme fraiche
Riven prästost
Rödlök
Tångrom (veg)
Färsk dill 
Massa citron
 
Bred på ett tunt lager creme fraiche på pizzabottnen, sedan riven ost. In i ugnen i cirka 8-10 minuter. Ta ut och låt svalna. Ha sedan på några clickar creme fraiche, rom, hackad rödlök och färsk dill - pressa sedan på massa citron. (Detta är i särklass världens godaste pizza).
 
Viola!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: