Finfin helg

I lördags var en fin dag! Superfin ju. Min mor och far blev man och fru. Så nu kommer mammas efternamn benämnas som oss. En stor familj med bara massa Härdins liksom.
   
Längesen jag bloggade så passar bra att visa lite vad jag gjorde i helgen. Jobbade som fasen förra veckan så har knappt lagat någon mat, fotat, städat eller nåt. Men lagom till helgen la sig den stressade känslan - så här kommer lite pics från en kanonfin helg i S-hamn.
 
Börjar såklart med en bild på brudparet. Fina va?
 
Vi firade dem med bubbel, presenter och god mat. Av oss fick dem en dagg från Svenskt Tenn och champagne.
 
Mumsmums. Gula änkan är min favvochampagne - den är inte så torr liksom. Väldigt fruktig och god!
 
Efter middagen åkte vi till torpet som jag saknat så mycket. Här satt vi hela kvällen medan regnet föll runtom markisen. Även Fx moster Åsa och hennes hund Jojjo kom förbi. Hur mysigt ser inte detta ut?
 
Söndag.
Allt är ju som en dröm där. Hundar, denna utsikt, gärdesgård, torp, skog... 
 
Ett jättemysigt (och cpgott) bageri precis bredvid. <3
 
Efter vi hälsat på Felix mormor och morfar så åkte vi en sväng på Växbo Lin. Köpte ingenting men villeha en duk att lägga över hela vårat vardagsrumsbord - fann dock ingen som var perfekt size. Får la leta vidare. 
 
Mitt på dagen gick bilen hemåt igen. Var både sol, storm och regn på den bilresan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: