Keep your circle small

Detta är utan tvekan mina bästa inlägg. Det jag sparat på senaste i telefonen, på pinterest och tumblr. Antar inte ni tycker dem är superintressanta men jag gillar dem.
 
 
Hundar är ju mitt liv. Börjar gilla hundar lite för mycket tror jag dock. Känns som jag inte behöver kompisar längre? 
 
 
Det bästa jag vet är plockmat. Göra massa olika små saker och äta länge av. Något som jag åt på Tures i måndags var vitlöksbröd med parmesan på. Helt amazeballs var det vill jag lova.
 
 
En dunderfin väska. Älskar ju väskor och skulle absolut inte ha några problem med att lägga all min lön varje månad på en eller flera nya väskor. Nemas problemas. Dock är ju det saker man inte får göra.
 
 
Rosa pasta. Behöver ej skriva nå mer. 
 
 
Vet inte varför men detta var det finaste jag sett tror jag. Älskade detta. Tänk att sitta där en fredagkväll i oktober, äta en god pasta och dela på en flaska rödvin. Omnom. 
 
 
En del av ett citat jag läste för ett tag sedan. Den avslutades med keep your circle small. Och det gick rakt in i hjärtat. Kan typ inte förklara vad den meningen betyder, för mig. Men jag har några runt omkring mig som jag gärna skulle kunna vara utan för dem tar energi och kraft, och det är typ vad det betyder. Att man ska låta dålig energi stanna utanför sin circle. Ta inte in det. Vill bara tatuera in den på ett ställe där jag ser den varje dag. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: