fredag och lördag

HEJ!
I helgen har mamm och papp varit här. Vi hade en supermegabra kväll på Brillo i fredags. Åt det godaste jag ätit. Mer om det längre ner!
 
Började med en drink på Créme på fredagseftermiddagen. Älskar det stället. Frankrike i all ära!
 
Sen åkte vi hem för att byta om och...
 
dricka bubbel. Prossecco in all our hearts. <3
 
Sen tog vi taxin till Taverna Brillo på Stureplan. Så mycket folk och vi fick vänta på vårat bord ganska länge, men det är så jä*la värt det. Pizzan ni ser här ovan är nog det godaste jag ätit i hela mitt liv. 350 spänn kostade den men låt inte det stoppa er, det är värt det. Jag lovar. Vi delade på den till förrätt men hade jag vetat om att den var ren och skär kärlek hade jag beställt en hel till mig själv. Ska göra den själv hemma nästa gång. Fast då med tång-rom. 
 
Lördag bjöd på sol och frukost á la hotell. Massa gott gjorde vi. Sen satte vi oss i bilen och åkte till Barkarby. 
 
Köpte två par skor från Vagabond. Så jäkla snygga. Sneakerserna är ju att dö för. Och dem silvirga också!
 
På kvällen sedan hade mamma och pappa åkt norrut,  så då bjöd kvällen på bland annat strömavbrott, snittar i kolsvart mörker, vitt vin, påskmust. Sen när strömmen äntligen kom tillbaka åt vi oumph-tacos och kollade igenom alla bra Talang-videos på youtube. Kolla hon som vann detta året av talang. Hon fick oss att kolla på biljetter på Kungliga Operan. Himla himla bra. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: