Sista helgen i april: överraskningsfest för 60-åring

Ok! Eftersom ni, enligt min lilla mysiga undersökning, ville ha mer bilder från my days så fixar jag väl det. Man måste vara lyhörd, eller hur?
  Tänkte jag kunde bränna av bilderna jag har i min lur från sista helgen i april detta året. Vi åkte till söderhamn i fredags men hade lite bra bilder från i torsdags också så vi kör med dem också. 
 
Jag köpte en hatt jag velat ha ett tag. På hattbaren på NK! Så medan Felix beställde kostym på Oscar Jacobsson så provade jag massa hattar. Denna var fortfarande den finaste dem hade.
 
Sen gick vi till träden. Såklart! Dem blomstrade så fint. 
 
Ville såklart posa i min nya hatt/kepa/mössa.
 
Sen gick vi till strandvägen där vi blev tilldelad det bästa bordet. Vi åt Pelle Janzon och vårkyckling. Också drack jag alkoholfri drink. Den godaste drinken som finns.
 
Mötte upp en man utanför dramaten tidigare på dagen för jag hade vunnit hans koppar på tradera, som jag nämnade förut för er. Visst är dem fina? 😍
 
Fredagen bestod av jobb och sedan åkte vi till S-hamn och åt middag hos mina päron. Mamma bjöd på sådana goda hamburgare med avokadosalsa. Var dock för hungrig för att fota det tydligen. 
 
Så jag visar en bild från lördagen istället - då vet vankades överraskningsfest! Jag och Felix fixade det mesta inför festen - dvs maten, alkoholen, inbjudningar, snapshäften, dukning, bordsplacering, drinkmeny osv osv. Så vi hade så mycket att fixa med på lördagen. Men runt 18 var vi klara och jag var sminkad och redo med ett glas bubbel.
 
Vi promenerade ner där alla gäster stod ute och väntade på oss - när vi kom började alla sjunga "ja må han leva" och det var så underbart. Thomas (min svärfar, som vi höll festen för) blev så chockad. Så underbart alltså. Sedan bestod kvällen av snaps, snaps och lite mer snaps. Och dans och sådant kul. Runt sex på morgonen promenerade vi hemåt. 
 
Söndagen bestod av bakfylla och pizza hos mamma och pappa innan vi sent på kvällen åkte söderut mot Sthlm igen.
 
Och så kan sista helgen i april se ut. Finfin alltså. Kram alla. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: