Helgen.

Hello hello peeps,
Har haft så himla lugna helger en lång tid nu och det är himla skönt. Gillar ju inte att ha saker planerade som ni vet så det är ju finfint. Trots att jag inte hade jättemycket planerat denna helgen har jag gjort den del saker ändå. 
 
As usual har jag fotat lite så tänkte visa det! Så här kommer lite bilder från fredag till söndag.
 
Såhär såg jag ut i fredags. Glittrig, lockat hår och örhängen. Händer inte varje dag.
 
På kvällen tittade vi som vanligt på idol. Som varje fredag. Också åt vi lite snack och skagenröra från hallen. Köpte även en tårtbit som jag åt till efterrätt därifrån. Älskar östermalms saluhall. Finns för mycket gott där. Från jordgubbar till salami<3
 
På lördagen sov vi ut och åt frukost, kikade på nyhetsmorgon osv. Sedan möblerade jag om! Älskar denna möblering. Särskillt på hösten. Detta är enda sättet jag kan möblera som gör att jag har plats mer julgran. Och det är ju ett måste. 
 
Sedan bytte jag om och åkte till tcentralen för att möta upp Melissa!
 
Här är hon. Hon var gladare irl. Lovar ✌ Eller hur mello? Lol.
Vi gick på hattbaren på NK för jag ville köpa en röd basker (hittade den!!), sedan gick vi till kung carls hotellbar som är väldans mysig. Enda dåliga är ju att det faktiskt är ett hotell så det var lite för många turister som var lite för jobbiga för att orka med. 
  Så vi gick vidare till bästa baren i stockholm, brasserie godot. Där drack vi passionsfrukts-martini och åt pommes med bea. 
 
Kvällen spenderade jag hemma med två killar som kollade på fotboll, mindre skoj. Annars var det en finfin lördag. 
 
Söndagmorgon drack jag varm oboy med kanel.
 
Här är mina baskers. Vill ha i alla färger. 
 
<3
 
Klädde på mig och drog ut.
 
Kikade in detta halsband på H&M Karlaplan. Vill verkligen ha detta till Tigge å Fippe. 
 
Och provade vinterskor. Alltså dessa skor är det skönaste jag haft på mina fötter någonsin. Behöver i mitt liv.
  
Köpte inte skorna. Istället gick jag på Lindex för att prova glitterstrumpor. Köpte det. Samt en röd tröja och örhängen. 
  Och det var väl ungefär den helgen. Ser fram emot nästa. Då ska jag träffa små barnen <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: