Måndag till fredag!

Lite bilder jag tagit denna veckan.
 
Måndag.
Var trött som fasen. Hade på mig nya röda tröja och scarf iallafall. Det gjorde mig lite piggare!
  Sedan fixade jag lite på kontoret. Fick hjälp med att sätta upp gardiner och lite sådant. Det börjar närma sig slutet på operation kontorsinredning.
 
Tisdag!
Hade röd basker. Gillar färgen rött på kläder. Är inte kommunist lovar. 😆
Åt en riktig drömlunch med mina kollegor på kontoret. Sitter numera 4-5 stycken härliga människor på kontoret dagligen. Det är kul!
 
Onsdag.
Fippe hittade en ny favoritplats på kontoret. Sitta och kolla ner på människor och hundar på gatorna. Samt morra lite på dem. 
 
Torsdag.
Jobbade och kollade klart på paradise hotel. Heja Mos och Jennifer! Ni äger. Marina diamandis la ut lite fina bilder på sin instagram. Lite pyjamasfeeling men jag gillar det. Också åt jag tempura maki sushi. Väldigt gott.
 
Fredag. 
Glitterstrumpor på och nu på förmiddagen fick vi en stor leverans med dryck till kontoret. Så härligt att fylla upp våran kyl. Det är väldigt tillfredsställande.
 
Nu sitter vi i bilen påväg mot Söderhamn. Ska bli riktigt nice med en lugn helg där jag får hänga med systerbarnen och bara vara. xoxoxoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: