Tisdag till torsdag.

Är numera rödhårig som ni vet ju och jag har tagit selfies varje dag sen jag blev det. Ny hårfärg bringar mycket selfies kan vi ju alla intyga eller hur. 
 
Tänkte jag kunde dela med mig av dem jag tagit. Plus lite bilder på mina hundar bara för dem också älskar selfies. 
Tisdag. I tisdags så gick jag till jobbet i spöregn så håret fick åka upp i en toffs direkt när jag var framme på kontoret.
 Vet inte vad jag försöker efterlikan här. Kanske sexy teacher eller nåt. Lyckas jag? 
 
Såhär grått och slaskigt är det ute varje dag nu. Fattar inte grejen. Fin, solig och krispig höst - vad är det liksom?
 
Onsdag. Visst passar mitt nya hår himla fint till min kappa? Ingen bild på hundarna den dagen. Dem hade bad hair day så dem ville stanna out of focus den dagen. 

Idag. Fippe matchar också fint med löven, påväg till jobbet i spöregn som vanligt.
 
Och jag, hade iallafall fint svall innan jag kom till jobbet. Det var ju härligt att få känna sig fin i 10 minuter. 
 
Det var allt för nu! Imorgon är det fredag!!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: