Mitt i veckan-fint

Har tråkigaste veckan pga mycket jobb. Så tänkte visa lite fina saker jag hittat på pinterest. För pinterest har aldrig tråkiga veckor.
 
1) Soppor! Jag vill börja göra soppor. Måste dock köpa någon form utav mixer eller så innan antar jag? Har varken mixer eller matberedare. Men jaja. Åt en jordärtkockssoppa för någon vecka sedan som var så god. Sen är ju soppor himla estetiska.
 
 
2) Tycker drinkar är som bäst på vinterhalvåret. För den som tröttnat på vin över sommaren finns bra drinkrecept på pinterest. (hur var det gällande att inte uppmana till alkholkonsumtion?)
 
 
3) Jag ska se A star is born. Tänkte gå själv idag men efter lite mutor valde Felix att följa. På söndag ska jag se den. På mall of scandinavia. Undra om jag kommer äta oumph-quesadilla på Olles innan.
 
 
4) När vi ändå pratar om Gaga osv osv så kan jag visa denna valentino-klänningen hon hade för några veckor sedan på venice film festival. Som en sockervadd på grönalund. <333
 
 
5) Älskar vårat badrum nu för det är frächt och så men alltså denna dusch. Tänk att stå där och duscha? Finns det någon lycklig människa som får göra det? I bet att det är en fransyska i Paris.  Ser väldigt parisigt ut.
 
 
6) Avslutar med en bild som beskriver mitt liv:
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: