Friday and saturday.

Det är söndag. Och jag tänkte visa vad jag hade för mig fredag och lördag. Roligare än så blir det inte denna söndag här på le bloggo.
 
Fredagen på jobbet var en sådan trött dag. Hänt olika jobbgrejer som är lite jobbiga och så. Men det löser sig alltid. 
 
På kvällen gjorde jag helstekt oxfilé för första gången och det blev faktiskt väldigt gott. Överträffade mig själv lite där. Nu vill jag inte göra annat. 
 
Sedan kollade vi idol - jag och Felix röstade på Sebastian och Wille lite för många gånger kanske.
 
Lördag! Vi åkte på Djurgården och jag ville ta pussbilder. Vänligen kolla resultatet på min insta. 
 
Sen åt vi brunch på Broms. Supertrevligt ställe. Ville köpa deras snickerskaka men den fanns inte. Åt amerikanska pannkakor istället. Som var goooooda.
 
Släppte av F på kontoret och kikade i butiker på Fältöversten. En sak jag gör lite för ofta. Provade denna skjorta på Lindex. Min storlek fanns inte dock. 
 
Finfina accessoarer. 
 
Köpte lite middag och åkte hem. Tänkte göra kantarellpasta men efter vi ätit ost till förrätt, sedan skagentoast till förrätt nummer 2 så orkade jag inte det. Vi ubrade hem en hamburgare som vi delade på istället.
 
Praliner for dessert. Som jag köpte på Sabis, dem gör tydligen praliner där. En saltlakrits (2/5), en tosca (4/5) och en passionsfrukt (4/5). 
 
Börjar med en spegelselfie, avslutar med en spegelselfie.
  Nu är jag på kontoret och jobbar. Snart tänkte jag åka hem och fota alla mina scarfs i min scarfslåda. Ska sälja dem. SKOJA!! Tänkte visa upp dem här. :)
 
Ikväll ska jag äta tacos. Längtar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: