Vecka 37.

Låt oss tjata lite ytterligare om denna årstid som vi benämner som, hösten. 
Jag känner mig piggare än jag gjort på hela sommaren. När jag tänker tillbaka på sommaren får jag halvt ångest och panik i kroppen då den var lite jobbigt.
  Mina hundar svettades hela tiden varje dag, jag svettades hela tiden varje dag, jag lagade ingen mat för det gick inte att ha på spisen eller ugnen för då skulle lägenhetstemperaturen överstiga 35 grader, det gick inte att fina kläder på sig och att duscha hjälpte inte. 
  Men, nu är det inte så. För nu är det höst. Och nu är allting lite bättre.
 
Jag lagar god mat, jag kollar på idol, jag äter popcorn på kvällarna, jag har det fint hemma, jag har fina höstkläder i garderoben. Och jag har ingen ångest över saker jag borde göra och inte borde göra. Hallelujah.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: