Cielo azul, vino de blando, casas amarillas y varios comida

 
Fuengriola var bäst som vanligt. Har Fuengirola någonsin varit något annat än bäst? Tror inte det. Tänkte visa lite bilder från senaste dagarna. Bara för att jag behöver det för att verkligen acceptera att vi är hemma igen. Lol.
 
Tänker såklart inte acceptera att jag åker dit först i juli nästa gång. Vill åka innan det. Måste det. Hur ska man klara sig i Sverige i två månader liksom. Tänk vad aningslösa influencers hade kunnat klaga på mig om jag var en influencer va. 
 
Hursom, 
Här kommer en massa bilder! ✌
 
Det har varit så varmt så vi solade på stranden hela lördagseftermiddagen.
 
Ätit frukost på mysiga gränder i Los Boliches. Drack den godaste mangosmoothien ever. 
 
Hade klarblå himmel varenda dag.
 
Har ätit tempurafriterade räkor i het chilisås. 
 
Har ätit på fiskrestauraungen Madrid Playa som ligger på stranden.
Jag åt räkor och Felix åt musslor.
 
Har chillat massor.
 
Hängt på vår terassen en del. Såklart.
 
Fotat Felix när han skrattat.
 
Gått förbi denna italienaren som är så mysig.
 
Ätit laxsashimi. 
 
Tittat på palmer.
 
Druckit flera litros de vino blanco. 
 
Köpt två underbara väskor! Tänker att jag gör ett eget inlägg med saker jag handlat där. För jag har handlat ganska mycket fint!
 
Avslutar resan med en bild på mig con mi amor. 
Te amo. 💖
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: