En frukost från helgen.

Hejsanhoppsan!
Mitt i denna iskalla vecka tänkte jag att jag kunde dela med mig av vad vi åt till frukost i söndags. Har väl nämnt några gånger att vi (vi=jaaaag) typ alltid gör amerikanska pannkakor på helgmorgnar.
 
Fotade lite i söndags så kan visa det här. Bara för att det är så gott och jag vill att ni ska vara avundsjuka på mig. Varsågoda! 
 
Använde mig av detta recept. Har använt lite olika recept genom tiderna men detta är riktigt nice. 
  Jag blandar alltid min smet i en sådan där protein shake-flaska. För att det är så enkelt att hälla från en sådan.
 
Steker dem i massor av margarin såklart.
 
Har massor av jordgubbar och nutella på mina.
Felix gillar inte nutella, wtf undrar jag med, så han har jordgubbar, grädde och sylt på sina. 
 
Som vanligt spelar jag alltid listan "Soulful dinner" som finns på Spotify. Och som vanligt är hundarna obeskrivligt sugna på allt som jag gör.
 
Viola!! 💖💖💖💖
 
Felix behöver sitt protein säger han så han fick en toast med kallrökt lax, ägg och majonäs också. Till det drack vi som vanligt Råsaft.
 
Bjud någon på denna frukost och dem kommer vilja pussa era fötter! 😊
Frida p
2019-04-13 @ 22:10:18

OMG du steker alltså i MARGARIN istället för SMÖR, är chockad




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: