En helg i "Vemdaln"

Alright! Nu har jag bestämt mig. Jag ska sluta blogga. Raderar bloggen på fredag denna veckan. Har velat gjort det ett tag men tänker på alla miljoner läsare jag har. Hur kommer ni känna?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
April april. 🤣 
 
Hej!
Jag ska inte radera bloggen. SÅKLART inte. Trots att ni inte är en miljon som är in här så tycker jag det är skoj och jag älskar arkivfunktionen som har blivit en stor del utav mitt liv. Haha. 
 
Nu tänkte jag att vi spolar tillbaka tiden till då det fortfarande var mars och mörkt ute på kvällarna. 
   Vi tog ju med oss ett gäng vänner upp till Vemdalen i helgen. Ca 7 stycken personer + ett barn. Endast kompisar som jag lärt känna via Felix men det är ju skoj ändå. Här kommer lite bilder från gångna helgen. Fotade tydigen inte så mycket men kan väl visa det lilla jag faktiskt fotade såatte. Här kommer dem!
 
Himlen var fin när vi åkte norrut från Stockholm i torsdags. Hamnade dock i bilkö ca 1 timme så missade Tigges klipptid klockan sju i Söderhamn. Menmen. Tur deras farfar (Felix pappa) kunde lämna dem hos frisören i helgen. 💖
 
Fredag och jag hade silkesblus på mig. Silke är ju min nya grej vettni. Vi hämtade upp Victor på tågstationen och sedan drog vi mot Vemdalen. Elller Vemdaln som man säger där uppe.
 
Såg renar på vägen!! Älskar ju dessa djur. Totalt orädda och går runt på vägarna. 
 
Sen var vi framme efter några timmar. Se så fint det är där <3 Svärisarnas fjällstuga. Som en dröm. Älskar att det är endast trä och sten överallt, känns liksom amerikanskt. 
 
Längtar till påsk när vi ska dit igen.
 
Annars då,
Felix och några åkte skidor. Jag och några andra chillade mest. 
Här är en söt bild på Felix när han låg i bakluckan för han inte fick plats någon annan stans.
 
Annars har det varit en lugn skön helg. 
Trots det är jag dödens trött idag. Vill bara åka hem från jobbet nu och sova. Orkar inte ens göra middag ikväll tror jag.
 
Skulle dock behöva handla efter jobbet. Följer Felix med orkar jag göra det. Inte annars. 
Vi hörs! Nu är min lunch slut. Den går alltid så fort.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: