Min helg - hundar, matlagning och balkong-premiär(!!)

Yooooo,
Vad har ni gjort i helgen? Vavavava? Undrar ni vad jag har gjort får ni svaret här nedan. Kisses ✌😘
 
I fredags fick jag mitt Riesling. Efter vi varit och handlat på Sabis bland annat.
 
Gjorde middag. Grillad kyckling med hujedamig massa tillbehör. Det blev gott! Provade att göra syrad rödlök av halva rödlökar på torsdagskvällen och på fredagen till denna rätt hade jag dem i ugnen. 
 
Sen kollade vi lite på tv och somnade hårdare än hårdast.
Zzzzzz
 
Zzzzz
Lördag! Vaknade runt nio och åt en rolig jordgubbe till frukost. 
 
Tillsammans med amerikanska pannkakor. Det blev så kaosigt där ett tag - om vi säger såhär, vi var tvungna att lyfta bort våran spishäll för det var pannkakssmet överallt. 🙂
 Men efter några tårar och utbrott blev det tillslut pannkakor. Äckliga sådana dock. Menmen. 
 
Gjorde mig fin i lila tröja och drog ut en sväng. Lämnade av F på fotboll på Kungsholmen och jag åkte och handlade till kvällens trevligheter. 
 
När vi var klara med det så slog vi och samman och åkte till gärdet. Inte en lördag utan gärdet vet ni väl!!
 
Sen åkte vi hem och carpade solen på ballen. Äntligen!!!! Nu börjas det.
 
Sen gick tiden och våra gäster kom. Frida och Erik. Såååå mys ju.
Gjorde nog godaste maten jag gjort på länge. Shrimptaco med sötpotatisfries. Alltså yum-fucking-mi. Måste göra detta igen asap. Vill någon ha recept då? Gilla detta inlägg isåfall!
 
Sen spelade vi lite spel och dem promenerade hem,
Och vi somnade igen
Zzzz
 
Zzzz
Söndag. Vaknade lite senare denna dagen men det är ju söndag vafasen.
Fippe var trött med. <3 
 
Gjorde en nice frukost. Kommer ut ett inlägg senare gällande denna frukost. Den förtjänar ett eget inlägg OK??
 
Åkte till Djurgården med vovvarna och mamma-solade lite i solen när den visade sig.
 
Hittade en fin dörr och bad Felix fota mig. Fina dörrar är ju ändå livet.
 
Sen åkte vi hemåt igen och jag började kolla !!samt!! kollade klart på Störst av allt på Netflix. Ganska gripande serie. Väldigt bra iallafall. Tipelitips!   
   Sen var söndagen slut och det var den helgen. Så bra helg ju! Vill föralltid ha såhär våriga och mysiga helger. So long 💖
P
2019-04-09 @ 21:15:57

GE OSS RECEPT!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: