Om jag fyllde år imorgon...

Okej.
Vi leker med tanken att jag fyller år imorgon och jag ska göra en önskelista med saker jag vill ha, vi släpper alltså prisbilden och tillgängligheten helt. För vissa av dessa saker är lite svåra att få tag på måste jag erkänna. Och vissa är lite för dyra för att önska sig i födelsedagspresent. Men jaja. Som sagt. Vi släpper dem tankarna för nu.
 
Bara för att sådana här inlägg är kul att läsa. Eller hur? 💪
 
Vi börjar med två tallrikar.
Dessa kommer från en butik som heter Merci och ligger i Paris. Sandra Beijer som bloggade om dessa förut. Hon köpte dem i Paris. Därav kan dem vara svåra att ge bort till mig i present. Om det inte är någon i min närhet som funderar på att sticka dit idag för att sedan komma hem imorgon igen. Jaja. Fina är dem iallafall! Och nästa gång jag är i Paris ska jag köpa dessa.
 
En till fin jäkla sak jag vill ha. Och har velat haft i år å dar.
En korthållare. Råkar vara så att Felix blir galen på mig snart. Går jämt runt med korten lösa i fickan och det funkar ju inte riktigt tydligen. Men är faktiskt ett under att jag inte tappat mina kort någon gång. Pepparpeppar. Så en korthållare vore ju inte fel. Inte denna röda från gucci iallafall.
  Den kan jag också köpa nästa gång jag ska till Paris.
 
Köpte en korthållare från Burberry åt Felix i julklapp. Den har han inte använd en enda gång än så kanske kan sno den utan att han märker nåt. 

Våriga och somriga kuddar!
Dessa två vill jag ha. Eller ja. Vill och vill, min soffa behöver dem. Trots att jag har cirka 12 kuddar i soffan så vill jag ha två till. Nu behöver man nödvändigtvis inte köpa enfärgade linkuddar för 1200 kr på svenskt tenn. Men vill jag ha kuddar från enbart från ST i min soffa så då får jag det. 
 
 Det var allt för nu!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: