Sneakers!

Här kommer ett helt onyttigt och totalt oviktigt inlägg om sneakers. Varsågoda!
 
Jag har ju alltid tänkt att jag inte fattat grejen med sneakers. Mer än att det är skönt att ha på sig. Men jag har aldrig tyckt det varit snyggt liksom. Förutom kanske enkla biega med hög sula typ. Där har min gräns gått. Men det kanske man inte kallar sneakers? Det är mer en vanlig sko kanske.
 
Men nu börjar jag bli mer mottaglig för det. Jag inte riktigt där än, för kritvita låga sneakers med tex jeans är fortfarande inte något bra i mina ögon. Sneakers med sula och i någon fin färg däremot! Me like.
  Nu låter det som att mina ord ska vara eran lag, det är inte så jag menar. Men kom igen, jag vet ju vad jag tycker är snyggt och inte. Men som sagt, det är bara mina personliga preferenser. Och det är min jäkla blogg!! Låt en kvinna få tycka lite!! Lol. 
 
Tex dessa. Inte riktigt helt perfekta men ändå något jag lätt skulle kunna ha på mig tror jag. 
 
Här däremot! Yas. Yas yaas. Så snygga! Dock har jag så små fötter så dessa kanske kommer se ut som bebisskor är jag rädd för? Det är ju lite den modellen liksom, barnmodellen. Kanske om jag går upp en storlek. Det kan väl inte göra något?
 
Jag ska fortsätta söka på sneakers på pinterest och vem vet, om en månad kanske ni ser mig i ett färgglada sneakers. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: