Vecka 17 på året.

Vart har denna månad tagit vägen? Vart har denna vår tagit vägen? Gått så himla fort ju. Men jag klagar inte. Även fast jag tycker att tiden kan gå lite för fort ibland. Det kan ju ge lite ångest till sådana personer som mig. Menmen. Har lärt mig att det är god's business, inte my business eller your business. Som Kjell Enhager skulle sagt. 
   Bara att hänga med i svängarna och anpassa sig. 
 
Denna veckan då?
Kortvecka ju. Väntar ivrigt på lönen som kommer på torsdag. Det har varit en dyr månad denna. Ibland är det så.
  Annars ska jag göra pastasallad till middag, kolla på PH, kanske hänga på djurgården eller gärdet med hundarna någon kväll. Och sådant vardagligt. 
Annars vill jag att det mesta ska vara franskt just nu. Min stil, inredning, maten jag äter, vinet jag dricker och musiken jag lyssnar på. Åker dit i september och det blir så härligt, nice och allmänt bra. 
 
Till helgen ska jag äta råbiff.
So long 👋
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: