3 bilder från senaste tiden

 Hej!
Känns som jag varit onödigt opersonlig med mina bildval senaste tiden. Men anledningen är för att jag inte fotar något. Vet inte varför men har liksom inte koll på telefonen. Tappar bort den säkert tio gånger per dygn. 
 
Påtal om telefon behöver jag en ny. Min högtalare är paj. Men h*t*r nya telefonerna utan hemknapp. Gillar inte känslan av att inte ha en hemknapp. Behöver den. Så kanske blir att jag köper en ny iPhone 8 plus men det känns ju kanske lite onödigt att köpa en likadan igen. Hm. 
  Apple släpper väl nya varje höst så dem kanske släpper en med hemknapp nu igen. Lets hope so.
 
Här kommer lite söta bilder som jag tagit i helgen iallafall. Helt utan röd tråd.
 
Fippe är så söt söt söt. Särskillt när han ligger på ryggen på hallgolvet på kontoret på fredagar i väntan på att få gå hem <3
 
Gjorde förrätt i fredags. Carpaccio. Tror det är min bästa grej att äta. Så gott. 
 
Nämnde väl att jag fick en väska av F i födelsedagspresent. Fick denna stora Louis Vuitton-väska till vänster. Gillar den skarpt. Ska ha den varje gång jag reser eller åker iväg på weekends. Knöt en scarf runt ena handtaget. Tycker det blev fint. 💖



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: