Fredag!

Nu är det fredag och alla befinner sig på way out west i götelaborg. 
Det jag kommer ihåg från min vistelse på way out west var att folk dansade konstigt, det regnade konstant hela jävla kvällen och vi snodde en flaska bubbel från baren. Haha lol. Vem lyckas sno en hel flaska bubbel från en bar? Vi gjorde det iallafall. Sedan stod vi bakom ett träd i våra tiokronors-regnponchos och halsade ur flaskan medan det spöregnade och vi hade leriga skor. 
 
Kände igen cirka 10 artister i år. No joke. Av cirka 100 stycken. Fattar inget. Varför är det så? Är det mig eller dem det är fel på?
 
Aja, nu är det fredag iallafall och ikväll skall jag dricka bubbel och spela piano.
Bjuder på tre bilder för att visa hur min fredag såg ut för två år sedan. Yey.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: