Lite saker just nu!

3 maträtter jag gillar
- Pepparlax och potatis med massa massa massa romsås
- Nachotallrik
- Ceasarsalladen från Lidl (mmmm den dagliga lunchen)
 
3 saker jag sett på teven senaste tiden
- As good as it gets med Jack Nicholson, älskvärd film
- Stranger Things säsong 3!!!! SÅ BRA
- Solsidan
 
3 bra saker jag läst på senaste
- Nyheten att Ashley Benson och Cara Delevingne har gift sig
- Att det ska vara jättevarmt på spanska solkusten i augusti
- Elle Decoration
 
3 artister jag gillar att lyssna på
- Lady Gaga varje dag hela dagarna
- Louis Armstrong
- Marina
 
3 saker jag gillar att göra
- Spela på mitt nya pian. Tycker det är väldigt rogivande och mysigt.
- Flytta runt massa inredningsprylar hemma
- Vara med hundarna i hundgårdar
 
3 saker jag gillar att dricka
- Trocadero!!
- Riesling 
- Stilla citronvatten
 
3 saker jag vill ha
- En kram från ett lejon, det enda jag vill ha innan jag dör 
- Höst a.s.a.p
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: