Summer leaves when it gets crispy in the fall

Höst snart nuju! 💚💚💚
Detta vill jag ha på mig i höst. 
 
Gilla detta inlägg om du också längtar till årets bästa finase härligaste mest älskvärda årstid - hösten!
 
Kavaj och kjol från Lindex. Kavajen är ju otroligt älskvärd. 
 
Hade jag haft 10.000 kronor tills övers och var tvungen att spendera dem på ett plagg som jag kan använda fram tills jag blir tant, då hade jag köpt denna. Förstår inte varför inte alla som kan inte bara köper denna och har den varje dag och är fabulous. Från Gucci, av Guccio Gucci. Sidenote: Tänk att heta Guccio Gucci?
 
 
Burberry-printet är ju för mycket höst. Vill ha på allt. Har råd med inget. Men det är fint att kolla på. 
 
Snygga spetsiga kängor från Vagabond, älskvärda dem med. Tänk till ponchon! Matchat med röda handskar. Yummi. Tänkt många år att jag skall skaffa röda skinnhandskar men aldrig gjort. Må denna höst bli den hösten.
 
En snygg oversize-kappa och oversize-tröja från H&M. Allmänt höstigt och bra.
 
Superfreakingniceiga skjortor från baum und pferdgarten!
 
Och det var lite så jag vill se ut. Hur fint?!!!?!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: