En trevlans helg

Hej!
Ännu en helg har gått förbi och vi är redan inne i december. Är glad varenda dag för det. Älskar december. Favvomånad.
 
Helgen som gått har vi haft besök, av min mor och far. Vi har typ bara ätit massa god mat och druckit vin. Och shoppat lite. Så trevligt att ha dem här på besök.
 
Såhär har delar av helgen sett ut via fem bilder,
Enjoooy.
 
Började lördagen med en brunch klockan 12 på Milles. 
Fick ett bord på deras inglasade och det var så nice att sitta där och se solen och massa people. 
 
Åt deras koreanska råbiff för första gången och den var typ bästa någonsin. Måste äta igen. Från och med nu är Milles en av mina favvorestauranger. 
 
Sen gick vi över till Svenskt Tenn och kollade. Hela sverige var också där. Så var lite svårt att ta sig fram. Men såg mina favvoljusstakar iallafall. Åkte därifrån och kunde ej sluta tänka på dem så åkte tillbaka och köpte dem. Ska ta med dem till huset. Så glad för dem! Längtar tills jag tar fram dem och stället dem på vårat nya matbord.
 
På kvällen på lördagen kom mamma och pappa hem till oss och jag bjöd på mat. Blev laxsashimi till förrätt och shrimp taco till varmrätt. Så gott och trevligt!
 
På söndagen var vi mest hemma. Tog fram julduk. Åkte och handlade lite. 
 
Och på kvällen gjorde jag krispig kyckling med lite klassiska mexikanska tillbehör, som var kvar från lördagens middag. Både jag och Felix gillade det skarpt! Vill ni ha ett ostrukturerat och rörigt recept kan ni gå in på @matalalina på instagram så ser ni. 
 
Och det var den helgen!
Nu är det bara en helg till i Stockholm innan vi åker till Söderhamn nästnästa helg för att göra klart inför att vi får nycklarna till minihuset 16 december. 
 
Vi hörs! 💓💓💓



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: