Mina bästa

Min bästa låt
Går från vecka till vecka men älskar alltid Speechless med Lady Gaga (gärna liveversionen)
 
Min bästa film
Notting Hill
 
 
Min bästa maträtt
Koreansk råbiff! Kan äta det till frukost, lunch och middag varje dag i veckan. Ok inte frukost. Men alltid annars. 
 
Min bästa dryck
Trocadero! Eller pepsi max.
 
Min bästa stad
Stockholm
 
 
Mitt bästa land
USA
 
Mitt bästa djur
Hallåååå hund 🐶
 
Min bästa årstid
Oktober - januari. Så hötsvintern. Sjuk i huvudet tänker ni. Njae tänker jag.
 
Mitt bästa snack
Hmm... Hot sweetchili chips med sweet chili dipp
 
Mitt bästa plagg
Veckad kjol och strumpbyxor
 
 
Min bästa accessoar 
Alla mina diadem eller min nya väska från Coach
 
Min bästa inredningspryl
Daggen från Svenskt Tenn. Eller tavlor från Bengt Lindström
 
Min bästa grej på julbordet
Ok omöjligt att välja en för allt passar tillsammans. Men jag säger 4. Lax, romsås, leverpastej och potatis. Nada mas. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: