En långhelg.

Gick på helg redan i onsdags förra veckan. Det var väldigt skönt ska jag säga er. Eftersom vi hade kryssning med jobbet helgen innan så hade jag inte riktigt känt mig ledig på ganska länge så det var skönt att få en supermegalång helg. 
 
Åkte iallafall till Söderh på onsdagen. Sov hemma hos mamma och pappa.
 
Torsdagen hängde jag med denna donnan hela förmiddagen. Hon är den sötaste <3. Och hennes lillesyster också såklart. Men eftersom jag bor i Stockholm och Cleo i Söderhamn så träffas vi ju inte så ofta så är jag fortfarande lite läskig för henne. Haha. Men jag försöker mjuka upp henne via FaceTime flera gånger varje vecka och då skriker hon "IIINAA". Så det är ju ett gott betyg!
 
Efter torsdag-lunch åkte vi mot vemdalen och Felix fjällstuga. Som jag älskar älskar älskar så himla himla himla mycket.
 
Lagade mat på kvällen. Heltstekt oxfilé med massa goda tillbehör. Hade rödbetor för första gånge och det var så så gott. Måste göra det igen snart! Man köper sådana där förkokta hela rödbetor. Delar på hälften, till halvmånar, och sedan in i ugnen med olja och grejer. 
 
Fredag. Lite fjällströtta.
 
Skulle åka skidor men ofc så var mina pjäxor helt urvuxna så måste köpa nya. Åkte ca 10 minuter iallafall!

Efter skidor-fika. (ca 0% värd detta men jaja) 🤘
 
Lördag.
Gjorde inte så mycket denna dagen. Var nere på torget och kikade i lite butiker. Hittade skjorta till Felix. Köpte den. Köpte också 4 stycken silver-hållare som jag ska ha typ potatispuré i eller något. Får se.
 
Gjorde vegetariskt på kvällen. Pulled oumph med sötpotatispommes <333445667909
 
Felix i sin nya skjorta. Älskar ju ändå flanellskjortor. Det är 100% mys. Han som jobbade i butiken sa "den passar både när man ska skjuta älg eller gå på fest". Jaja. Only in Norrland. 
 
Söndag.
Spenderade stora delar av dagen i bil. Skojskoj. Kom hem på kvällen till stockholm igen och gjorde club sandwich. Yummiiiii. Här ser ni dem nya silverhållarna. Me like.
 
Nu är det ny vecka! Vi hörs ju snart igen. ✌💖



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: