Fail.

Skrev i måndags att jag ska undvika att bli sjuk och handla mat från Uber Eats denna vecka. Jag har beställt från Uber Eats 6 gånger. Och haft 40 graders feber. Fail. 
 
Är fortfarande sjuk och kommer knappt ihåg hur det är att vara frisk. Jag kan ej skratta utan att hosta som en pensionär som rökt hemmarullade cigaretter i 50 år.
  Men idag tog jag mig ut från lägenheten för första gången sen i tisdags iallafall. Köpte en blombukett på min favoritblombutik på Sibyllegatan. Det är en fransk gubbe som spelar opera på högsta volym och är helt insane duktig på att sätta ihop buketter. Så nöjd varenda gång. Har ju alltid levt i den verkligheten om att jag är den enda som kan sätta ihop fina buketter men nej, det var fel. Jag suger. Tur att andra äger.
 
Köpte oxfilé också så ikväll ska vi leka friska och äta god middag. Dock har vi inga matstolar så får äta i soffan. Får man äta oxfilé i soffan??? Längtar till måndag pga nya stolar kommer då. Har köpt så fina fina fina matstolar. Ska visa er sedan. Köp å köp.
 
Nu ska jag snyta mig, hosta, äta ipren, dricka vatten osv osv. Herå! 🤙
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: