Vecka 6.

Hej trogna bloggreaders,
Hoppas alla hade ett fint januari och att det blir ett ännu finare februari. Det tror jag. Det är en kort månad som innehåller bland annat alla hjärtans dag och bästa vinterdagarna (kallt men ljust och mycket snö = ej plaskigt). 
 
I helgen var vi på kryssning på jobbet. Och det är den sista kryssnigen jag åker på. Det gungade (inte bara pga tequilan) så jävla mycket så jag var nära en panikångestattack där på morgonen. Men tänk er ligga i en hytt, utan fönster, kolsvart och det gungar så mycket så det känns som båten ska välta vilken sek som helst (gud blev yr och illamående bara av att läsa det där). Låter inte så trevligt va? Så därav avstår jag från alla former utav sova-på-båt-tillställningar hädanefter. 
 
Nu är det onsdag och vi tar helg idag. SÅ NICE! Åker till fjällen imorgonbitti och stannar där tills söndag. Så skönt. Men också lite tråkigt. Vill spendera en helg hemma i mitt nya kök och nya soffa. Men jaja. Det blir väl fler helger I guess.
 
Nu är nog min lunchrast slut och jag ska återgå till arbete. Vi hörs! 🖐
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: