Vecka 8.

Hej måndag! Snor lista av Sandra. Ni som vet ni vet. Ha en bra vecka!

Tre saker jag ska göra i veckan:
Laga goda (för en gångs skull planerade) middagar, hitta och köpa nya matstolar, färga håret

Tre saker jag ska äta i veckan:
vegoschnitzel, carbonara och laxgratäng (hatar ordet gratäng)

Tre saker jag längtar till i veckan:
Köpa nya matstolar obvi (är utan nu), se stockholm bli ännu mer vårigt, kolla på modern family

Tre saker jag inte ser framemot i veckan:
Betala nya matstolarna, tisdag (hatar alltid tisdagar), jobba

Tre saker jag ska undvika i veckan:
Uber Eats!!!! (lägger för galet mycket pengar på Uber), göra hål i mina nya strumpbyxor, bli sjuk igen 

Tre saker jag vill blogga om i veckan:
Våriga saker jag vill ha, oufit (gör aldrig det längre?) också vill jag fota några fina naturbilder

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: