En queen där på toppen, dom andra slåss på botten, du får ingen ny chans om du redan fått en

We're back in Stockholm!
Efter att inte ha varit här på 2 veckor cirka så känns det lite konsigt att vara tillbaka igen. Nu är liksom julen och nyår över - det som man såg så mycket fram emot när vi var i stockholm sist. Dock har jag mycket annat att se fram emot nu också. Tex att jag ska få en diskmaskin idag. Efter månader av handdisk så kommer idag diskmaskinen!! Samt en till grej. Som är kanske lite bättre än att slippa handdiska. Frida flyttar hit snart!! ✋🤚💖 Fattar inte riktigt det men snart är vi återförenade igen. 
 
Jag är som ni märker glad över ett nytt år.
Det var allt för nu. Hörs snart igen. Bjuder på en bild från nyår. Lite mer fixad där än idag. Ikväll ska jag äta råbiff. Xo
 
 
Frida p
2019-01-03 @ 19:04:43

💖 💖 💖 💖 💖




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: