Vecka 3.

Förlåt för att jag är en sådan dålig bloggerska just nu. Tror januari brukar vara så. Förutom förra året, för då bloggade jag som om det vore mitt heltidsjobb under januari. Men annars är jag lite trött och oinspirerad under januari, sedan får jag lite mer motivation när februari kommer med lite mer ljus. 
 
Saker jag gör nu för tiden är iallafall att: 
Jobba, lagar god mat som jag sedan lägger ut på min mat-instagram (följ mig: @matalalina 💖), kollar på modern family och pinnar kök på pinterest. Det är typ det. Spar alla kökspins i en hemlig mapp då inte mitt pinterest-flöde ska bli överröst av köksbilder. 
 
I ren bildtorka lägger jag ut lite andra bilder från min pinterest som jag har sparat och tyckt varit fint på senaste. Hörs snart igen med lite mer roliga bilder kanske! xxxx 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: